امسال، گروه تبلیغی ضیافت، ماه مبارکی متفاوت را تجربه کرد.
با شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم امکان حضور در مجامع عمومی و تبلیغ حضوری، شورای فکری گروه تبلیغی ضیافت بر آن شد تا تجربه ای متفاوت را در امر تبلیغ معارف اسلامی در پیش بگیرد و برای این امر، وارد عرصه تبلیغ در فضای مجازی شد.
مبلغان این گروه تبلیغی، بعد از ساعت ها جلسه و گفتگو در بستر پیامرسانها و بهره گیری از تجربیات کانالهای موفق در این زمینه، کمر همت را محکم بست و ۴ کانال را راه اندازی کرد. ضیافت خانواده، ضیافت نوجوان (پسرونه)، ضیافت نوجوان (دخترونه) و ضیافت نونهال، اسامی این ۴ کانال بود.
به طور خلاصه، سیاست کلی در برپایی این کانالها، جذابیت، تولیدی بودن محتوا، تعاملی بودن برنامه (به نحوی که مخاطب را در فضای حقیقی نیز همراه کند)، بود.
در هر کانال به طور متوسط ٨٠ تا ١٠٠ نفر در طی ماه مبارک رمضان فعالیت مستمر داشتند.
در پایان نیز با توجه به نظرسنجی های انجام شده، رضایت ٩٠ درصدیِ مخاطبان را شاهد بودیم،تا جایی که مسئولین گروه تبلیغی را مجاب کرد تا فعالیت کانالها را در طول سال نیز ادامه دهند.